Francia marketing kampány a minősített len vetőmag használatának ösztönzése érdekében

 

A francia rostlen minőségét tekintve az első a világon. A minőség megőrzésének titka a vetőmag-felújításban rejlik.

 

A Francia Vetőmag Szövetség /GNIS/ szervezésében a 2006-os esztendőben is megrendezik a minősített vetőmaghasználat népszerűsítéséért folyó marketing kampányt. A „Minősített len vetőmag a homogén termésért” nevű akcióban való részvételre ösztönzi a gazdákat.
Az akció során a öt tunéziai utazást sorsolnak ki a játékban résztvevők között. A részvételhez elég mindössze annyit tenniük a lent termesztőknek, hogy a minősített len vetőmagot tartalmazó zsákokon található sárga címkéket összegyűjtsék és névvel, címmel ellátva, határidőn belül visszaküldjék a megadott címre.
Az öt utazás a len termesztő körzetek nagyságának arányában van felosztva, így a legnagyobb körzetben kettőt, míg a maradék háromban egy-egy utat sorsolnak ki.
Franciaországban a len termesztő gazdák száma 6500, a vetőmagszaporítóké 672. 2005-ben 78.614 ha-on termesztették ezt a növényt, a rost minőségét tekintve Franciaország világviszonylatban az első helyen áll.

 

 

          © VSZT 2015. | © Web: